14 Şubat 2009 Cumartesi

360 Günün Ardından !


Yukarıdaki resim çoğu kişininde bildiği gibi geçen seneki Konya maçından ve aşağıdaki röportaja kadar üzerinden tam 360 gün geçmesine rağmen Kaptanlık bandı hala olması gereken kişide değil...
13 Şubat Cuma günü Kaptan'ın GSTV'ye yaptığı açıklamalar...

Uğur uzun bir aranın ardından çalışmalara başladın. Gerçekten çok uzun bir dönemdi. Konyaspor maçında sakatlanmıştın. Şuanda nasılsın? Nasıl hissediyorsun kendini? Nasıl bir tedavi süreci geçirdin?
Gerçekten ilk dokuz ayım zor geçti çünkü bir ilerleme kaydedemiyordum. Almanya’da son ameliyatımı olduktan sonra hiçbir problemim kalmadı. Koşulara başladım. Tek problemim kondisyon ve kuvvet. Dizimle ilgili bir problemim kalmadı. 20 gün önceye kadar Almanya’da tedavilerimi devam ettiriyordum. Oradaki tedavilerim bittikten sonra artık güç ve dayanıklılık temelli kondisyon çalışmalarına başlayınca Türkiye’ye döndüm. 3-4 hafta sonra takımla birlikte çalışmalara katılacağım.

Kaç ameliyat geçirdin bu dönem içerisinde?
İlk önce dizime vida taktılar ve dizimde kaynamalar olmayınca telle çevresini sardılar.Telle sardıktan sonra dizimde kaynamalar oldu ve önemli olan da kaynamayı yapmaktı.Kaynadıktan sonra reaksiyon yani vücudum reaksiyon gösterdi bundan dolayı tellerin alınması gerekiyordu.Hiç bir futbolcu o tellerle sahada olamazmış.Teller alındıktan sonra 3 ayda çok önemli bir gelişme oldu ve hiçbir problemim kalmadı.

Senin için çok şanssız bir dönemdi. Genç bir oyuncusun. 1987 doğumlusun. Bu süreç psikolojik olarak da zor geçmiştir. Sana bu dönemde kimler yardımcı oldu. Kulübün yaklaşımı nasıldı?
O sezonu gerçekten çok iyi geçiriyordum. Sezon sonunda Avrupa Şampiyonası vardı. Büyük ihtimalle o kadronun içinde de bulunacaktım. Kısmet böyleymiş. Gerçekten zor günler geçirdik ama ailem, yakınlarım, beni sevenler yanımda olduğu için o günleri de atlattık inşallah. Bu zor günlerde yanımda bulunan herkese çok teşekkür ediyorum. Kulübüme de teşekkür ediyorum çünkü maddi manevi hep yanımızdaydılar. Böyle durumlarda bir futbolcuyu yani beni bir yıl beklediler. İnşallah ben de en kısa zamanda dönüp son 6-7 hafta takımıma destek vermek istiyorum.

Takımı nasıl değerlendiriyorsun? Son transferleri nasıl buluyorusn? Takımı mutlaka izliyorsundur...
Gerçekten bu sene yabancı futbolcularımız çok iyi performans sergiliyorlar. Takımı sırtlıyorlar tabi bunun yanında yerli oyuncularımızın da yaptıkları ortada. Bu sene çok kaliteli ve üst düzey bir takım olduk bana göre. Zaten ligde, son maçlarda şansız beraberliklerimiz oldu ama bunlar önemli değil Avrupa'da da yolumuza devam ediyoruz. Çarşamba günü Bordeux maçı var. İnşallah bu iki maçı da atlatırsak her şey daha güzel olacak.

Sahalara dönmenle ilgili tam bir tarih var mı?
3 veya 4 hafta sonra takımla çalışmalara başlayabileceğim. Takımla idmanlara başladıktan sonra 1-2 hafta da takıma alışma dönemi olacak ve ondan sonra da maç oynayacak seviyeye geleceğimi ümit ediyorum*.

Taraftarı özledin mi?
Zaten en çok özlediğim şey o. Futbol oynamak ve taraftarımız. Hayatımdaki en önemli şeyin futbol olduğunu daha iyi anladım uzak kaldığımda. Bizim hayatımızda sadece futbol varmış. Diğer her şey ikinci plandaymış. Mutluluk futbol bizim için. İnşallah en kısa zamanda futbola döneceğim.

*biz de

1 yorum:

Özgür Şeker dedi ki...

Küçük kaptan Bizde özledik!