30 Eylül 2008 Salı

Süperman...

ACI değil bu ötesi...
Yok böyle bir şey...
Burada biz geride kalanlar,
senin için ÖLDÜ lafını kabul etmiyoruz...
Çünkü sana hiç ama hiç yakışmıyor...
Aniden soktuğun şoka ve yaşattığın tarifsiz ACI nedeniyle
kitlendik, nefes dahi alamadık,
senin için bir şeyler yapmak - yapamamak
manyaklığı ve çaresizliği arsaında gidip geliyoruz...
Ben ve eminim ki KİMSE seni
ne madden ne manen eksikliğini kabullenmeyecek,
ne yapsakta dolduramayacağız
hatta suretin bile olamayacağız biliyorum...
Ama AİLEN ve özellikle ATAHAN bizlere emanet,
her türlü sorunda biz yanında olacağız, gözün arkada kalmasın...
Bu TRİBÜNLERİN hiç biri SENİ unutmayacak..
GALATASARAY Tribün tarihi A.Ö ve A.S
(ALPASLAN dan önce ve sonrası) diye değişecek...
Bu TRİBÜNE ve GALATASARAY a verdiğin
Emeğin , hizmetlerin için kalbimizde
yaşattıkların için ölümsüzleşceksin..
Bu yüzden ben SENİN Ölüm olayını
normal kabul etmedim ve etmiyorum,
çünkü benim gibi bir çok sevenin dostun olduğunu biliyordum,
ama bu inanılmaz SEVGİ SELİ gösterdi ki...
Sen bir dostum kardeşim olmaktan öteye çoktan çıktın...
TRİBÜNLERDE METİN OKTAY sevgisine ulaştın..
GALATASARAY lı olup olmayan,
Seni tüm TRİBÜNLER sevmiştir biliyorsun...
Fenerli, Beşiktaşlı, Trabzonlu , Bursalı
kısaca tüm Türkiye Tribünleri sana özel saygı duyuyor,
ve kederimizi yürekten paylaşıyorlar..
Çünkü kader birliği yaptığım kardeşim,
SEN GALATASARAY için verdiğin emekle,
artık adınla bütünleşmiş olduğun
ultrAslan - ALPASLAN sın...
ALİ SAMİYEN, METİN OKTAY, KARINCA EZMEZ ŞEVKİ...
ALPASLAN DİKMEN olarak
GALATASARAY Tarihindeki yerini aldın..
TEK Bir bedendeydin...
ultrAslan -ALPASLAN olarak
şimdi MİLYONLARCA YÜREKTE
sonsuza dek beraber kalacaksın..
ÖLÜM falan yok,
yakışmaz benim kardeşime ASLA DA yakışmayacak..
Artık farklı bir şekilde de olsa hep beraberiz...
Seninle daha çok konuşacağım, kafanı şişireceğim,
benden kaçamazsın, dertlerime derman olacaksın,
TRİBÜNE, GALATASARAY a
Proje üreteceğiz yok öyle gitmek...
Sıkıyorsa yüreğimden çıkart kendini...
Alpaslanım canım kardeşim,
bugün SANA seslenmek,sana olan sevgimizi,
ADINI bir kez daha dünyaya sonsuza dek haykırmak adına
hayatımın en ACI bestesini yaptım,
böyle bir şok ve travmadan sonra ağlayarak yazdım
ALLAH bir daha böyle bir şey yazdırmasın...
Hepimizin ortak duygularını dile getirmeye çalıştım,
bu halde bu kadar, umarım beğenirsin,
çünkü ben içimdem sana bugün ve her zaman
bunu dibine kadar haykıracağım...


*BLADE2

29 Eylül 2008 Pazartesi

teker teker geleceğiz yanına...

video

biz ordada olacağız omuz omuzA...

28 Eylül 2008 Pazar

bize öğrettiğin gibi...

Birçok insan için cenaze son görevdir giden kişinin ardından bu senin için geçerli değil be abi sen herkes gibi değilsin çünkü, asıl görevimiz şimdi başlıyo senin tohumlarını toprağa atıp itinayla büyüttüğün, farklı renklerden birçok taraftarın gıpta ederek baktığı, herkesin taktir ettiği ve örnek aldığı bu oluşuma dahada sahip çıkma zamanıdır; asıl mücadelemiz şimdi başlıyo...

Bize bıraktığın emaneti senin yanına gelene kadar, senden ve diğer abilerimizden öğrendiğimiz gibi Galatasaraylı efendiliğiyle, her yerde ve her zaman temsil edeceğiz. Eskisinden daha fazla destek olacağız birbirimize, omuz omuza çekerken daha güçlü sarılacağız, tezahüratlarımızda ölümüne olan isyanımız hiç eksik olmayacak...

Toprağın bol, mekanın cennet, ruhun şad olsun...

27 Eylül 2008 Cumartesi

Alpaslan Abi'yi kaybettik...


ömür biter yoldan önce...

26 Eylül 2008 Cuma

kimim varki senden başka !

.

Türkcell Süper Lig 5. Hafta
Galatasaray - Konyaspor
28 Eylül 2008 Pazar / Saat: 21.00
.
@ Eski Açık

22 Eylül 2008 Pazartesi

seninLeyiz, heryerdeyiz !

.
en sevmediğim şeydir maçtan önceki gece sabahlamak, ertesi güne yarı uykulu sarhoşvari bi halde uyanmak ve yatakla bir sonraki buluşmaya kadar ruh gibi etrafta dolaşmak. Bikaç dengesiz sayesinde belirtilen şekilde geçirdik maç gününü üstüne bide niyetli olunca vede iftarı bisküvi ile açınca onun üstünede ilk golü kalemizde görünce anlatılmaz bi sinir harbi içindeydim. Taki maçın 31. dakikasında Baros'un golü gelene kadar. Ertesinde maçın 57. dakikasında maç öncesinde ''30 cm. * var ondaaa'' diye çağırdığımız Demokratik Kongolu golcüde topu ağlarla buluşturdu ve yeşil-siyahlı takım sahada, taraftarlar tribünde ruhunu teslim etti. İkinci golden sonra hem takım hemde tribün olarak üstünlüğümüzü kurduk ve bu maç sonuna kadar böyle devam etti. Köy takımından 3 yediniz diyenlere kapak niteliğinde 4-1 lik skorla maçı tamalayınca da ne son 18 saatin açlığı nede yağan yağmur umrumuzda bir şekilde febe'ye giydirmeye başladık Kocaelispor tribünleri stadı boşaltırken, umarım mesaj alınmıştır...

bir maçı daha ''cimbombom'un armasıda asLanların karması '' diye tamamladık. diLLerde plakayı yazmış olmamız, yüzlerde tebessüm, akıllarda bir sonraki maça mabedde olacağımız...

koreografiye değinecek olursak; insanların kartonları yağmurdan korunmak amaçlı kullanmalarından dolayı istenilen şekilde yapılamasa da anlatılmak istenen anlaşıldı sanırım herkes tarafından. Direk ya da dolaylı yoldan emeği geçen herkesin eline, koluna sağLık...

20 Eylül 2008 Cumartesi

efes meLekLeri !


Daha önce defalarca şöhretleri duyduk, forumlarda fan kitlesini takip ettik, maç aralarında gösterilerini izledik hatta bi programa da konuk olmuşlardı yanlış hatırlamıyorsam.Lakin canlı görmek nasip olmamıştı geçtiğimiz çarşamba abdi ipekçi'de oynanan belçika maçına kadar...
Basketi oyun yapısı, seyir zevki vede tezahürat yaparken sürekli kopukluk olması sebebiyle hep itici bulsamda; hem Almanyadan gelen kardeşimizin hatrı için hemde milli maç olması sebebiyle zeytinbunuya doğru yola koyulduk. Fakat aksaray- zeytinburnu arasında akraba olabilitesi yüksek yolculuk ''sarı-kırmızı'' ya varmadığından ölüm gibi gelmişti. Bide üstüne bilet kalmaması ve misafirimiz olan 7 almana mahçup olacak olma endişesi eklenince iyiden iyiye şarteller atmıştı fakat yine ''biletmi oda neki'' diyip ücretsiz tarifeyle daldık içeri. Girer girmez iftar telaşıyla maçın bir bölümünü kaçırsamda tribüne girer girmez ara verilmesi ve onların sahaya çıkmasıyla yaşanan tüm olumsuzluklar yerini tebessüme bıraktı. Dans etmiyorlar adeta etrafta uçuşuyorlardı. Gözüm oyun esnasında skorboardda aralarda sahadaydı desem yalan olmaz. Bundan sonra daha sıklıkla takipçileri olacağım kendilerinin, hatta renkleri febe'yi çağrıştırmasa efesli bile olunabilir :)

Basketten anlamadığımdan oynanan oyun hakkında yorum yapamayacağım fakat bi ara 2 farka kadar düşse de maçı sürekli önde götürdük vede grup liderliğini garantiledik. Son maçın pekte önemi kalmadı ama yine de kazanmak için çıkacaklarına adım gibi eminim...

19 Eylül 2008 Cuma

geLmeyenin taaa...

.

Turkcell Süper Lig 4. Hafta
KocAelispor - Galatasaray
21 Eylül 2008 Pazar / 19:00


@İzmit İsmetpaşa Stadı

18 Eylül 2008 Perşembe

12 Eylül 2008 Cuma

11 Eylül 2008 Perşembe

mevsim sonbahaR


Sonbahar geldi yine tüm hüznüyle…
Sessizce, gizlice çöküverdi üstümüze aniden…
Başlayan yağmurlarla,
anlamsız yolculuklarına çıktı sararan yapraklar…
Ağaçlar eğdiler başlarını,
ağladılar yalnızlıklarına tıpkı bizler gibi…
Sonbahar bu.
Ayrılıkların mevsimi…
Ağlayan mevsim…
Tamamlanmamış bir şeyleri andırıyor sanki.
Adı hiç konmamış gibi…
Hep bir şeyler eksik bu zaman diliminde…
Asla yeri dolmayacak,
adı bile bilinmeyen bir şeyler eksik…
Bilinmeyeni aramak öyle zor ki !
İçimdeki boşluğu hissetmek, ama dokunamamak...
Nasıl anlatılır bu bilmiyorum ki.
Söylediklerim anlatabilir mi içimdeki var olabilme savaşını ?
İnan bilmiyorum...
Beklide bu yüzden anlatıyorum sonbaharı sana.
Bana benzediğine inandığım için...
.
Yün atkımızı boynumuza dolayıp, omuz omuza çekerek ısınacağımız günler yakındır.
Zaten sıcakta da hiç çekilmiyo tribün, 'açık'ta yağmurdan sırılsıklam olmadan , soğuğu iliklerine kadar hissetmeden zevkimi çıkar tribünde olmanın...

10 Eylül 2008 Çarşamba

Ağırıma gidiyor sensiz geçen günLer !


Turkcell Süper Lig 3. Hafta
Galatasaray - Antalyaspor
13 Eylül 2008 Cumartesi / 21:45
.
@ Eski Açık
.
'Sensiz geçen' günlere inat, saldır ulan GALATASARAY...

7 Eylül 2008 Pazar

Arman için saLonlara doLarız !


Engelsiz Aslanlar Fikstür
1. Hafta: Saran Anadolu-Galatasaray
2. Hafta: Galatasaray-İzmir Büyükşehir Belediyesi
3. Hafta: Galatasaray-Lefkoşa Belediye
4. Hafta: Ordu Engelliler-Galatasaray
5. Hafta: Galatasaray-Kardemir Karabük
6. Hafta: Adana Engelliler-Galatasaray
7. Hafta: Galatasaray-Cadbury Kent Engelli Yıldızlar
8. Hafta: Beşiktaş-Galatasaray
9. Hafta: Galatasaray-İskenderun

1 Eylül 2008 Pazartesi

kahroLsun kAyseri, eşşekLere özgürLük !

- böyle takım olmaz olsun, zaten senede bir geliyolar bidaha da gelmem maça...
diyenlere inat 'yenilsende yensende...'
.
.
daha çok yoLumuz var !