30 Eylül 2008 Salı

Süperman...

ACI değil bu ötesi...
Yok böyle bir şey...
Burada biz geride kalanlar,
senin için ÖLDÜ lafını kabul etmiyoruz...
Çünkü sana hiç ama hiç yakışmıyor...
Aniden soktuğun şoka ve yaşattığın tarifsiz ACI nedeniyle
kitlendik, nefes dahi alamadık,
senin için bir şeyler yapmak - yapamamak
manyaklığı ve çaresizliği arsaında gidip geliyoruz...
Ben ve eminim ki KİMSE seni
ne madden ne manen eksikliğini kabullenmeyecek,
ne yapsakta dolduramayacağız
hatta suretin bile olamayacağız biliyorum...
Ama AİLEN ve özellikle ATAHAN bizlere emanet,
her türlü sorunda biz yanında olacağız, gözün arkada kalmasın...
Bu TRİBÜNLERİN hiç biri SENİ unutmayacak..
GALATASARAY Tribün tarihi A.Ö ve A.S
(ALPASLAN dan önce ve sonrası) diye değişecek...
Bu TRİBÜNE ve GALATASARAY a verdiğin
Emeğin , hizmetlerin için kalbimizde
yaşattıkların için ölümsüzleşceksin..
Bu yüzden ben SENİN Ölüm olayını
normal kabul etmedim ve etmiyorum,
çünkü benim gibi bir çok sevenin dostun olduğunu biliyordum,
ama bu inanılmaz SEVGİ SELİ gösterdi ki...
Sen bir dostum kardeşim olmaktan öteye çoktan çıktın...
TRİBÜNLERDE METİN OKTAY sevgisine ulaştın..
GALATASARAY lı olup olmayan,
Seni tüm TRİBÜNLER sevmiştir biliyorsun...
Fenerli, Beşiktaşlı, Trabzonlu , Bursalı
kısaca tüm Türkiye Tribünleri sana özel saygı duyuyor,
ve kederimizi yürekten paylaşıyorlar..
Çünkü kader birliği yaptığım kardeşim,
SEN GALATASARAY için verdiğin emekle,
artık adınla bütünleşmiş olduğun
ultrAslan - ALPASLAN sın...
ALİ SAMİYEN, METİN OKTAY, KARINCA EZMEZ ŞEVKİ...
ALPASLAN DİKMEN olarak
GALATASARAY Tarihindeki yerini aldın..
TEK Bir bedendeydin...
ultrAslan -ALPASLAN olarak
şimdi MİLYONLARCA YÜREKTE
sonsuza dek beraber kalacaksın..
ÖLÜM falan yok,
yakışmaz benim kardeşime ASLA DA yakışmayacak..
Artık farklı bir şekilde de olsa hep beraberiz...
Seninle daha çok konuşacağım, kafanı şişireceğim,
benden kaçamazsın, dertlerime derman olacaksın,
TRİBÜNE, GALATASARAY a
Proje üreteceğiz yok öyle gitmek...
Sıkıyorsa yüreğimden çıkart kendini...
Alpaslanım canım kardeşim,
bugün SANA seslenmek,sana olan sevgimizi,
ADINI bir kez daha dünyaya sonsuza dek haykırmak adına
hayatımın en ACI bestesini yaptım,
böyle bir şok ve travmadan sonra ağlayarak yazdım
ALLAH bir daha böyle bir şey yazdırmasın...
Hepimizin ortak duygularını dile getirmeye çalıştım,
bu halde bu kadar, umarım beğenirsin,
çünkü ben içimdem sana bugün ve her zaman
bunu dibine kadar haykıracağım...


*BLADE2

Hiç yorum yok: