19 Ekim 2008 Pazar

keselim,biçelim,kıralım..

bugün atölyede işaret parmağımı kestim acık..yemek yedikten sonra fark ettim ki baş parmağım da kesilmiş..ama yemeği yaparken{çokk pis hazır hamburger pişirrim haa} ya da yemeği yerken ya da yemeği yedikten sonra kesmiş olmalıyım..acısını sonradan hissettim çünkü..şimdi klavyeye basarken tekrar fark ettim iki elimde de yarabandı olduğunu,ondan şeğettim..


2 gün önce adi kalecinin vurduğu ‘darbe’nin acısı hala devam ediyor..bugün de “arabanın camından saçlarıma bakayım,düzelteyim” düşüncesiyle arabaya yaklaşırken aynı ayağımı ‘kaldırımsı bir şey’e çarptım..o yediğim darbenin yerinin az bi şe altına geldi.“nasıl bir artizsin de arabanın camından saçlarına bakıp~düzeltiyon?” diye sorarlar adama.. ama çokk pis acıdı..ne sakat adamım ya..


"hayat fena halde futbola benzer.."

*eskilerden{çok da değil,abartmayalım.}

Hiç yorum yok: