8 Ekim 2008 Çarşamba

çektiysen kahrımı, heLaL et hakkını...


"Birçok kulüpten teklif alıyorum. Tekliflerin yanında bir de ailemi düşünmek zorundayım. Sessiz kaldığım dönemlerde düşünmem için çok zaman oldu. Artık bir takımda oynama kararı aldım"
.
"Uzun bir süredir medya önüne çıkmadım. Sessiz kalmayı tercih ettim. Ben futbolun içindeyken de sessiz kalmayı istiyordum ama, artık bir şeylerin netleşmesi gerekiyordu. Oynayıp oynamayacağıma karar vereceğim son dönemdeyim. Bu sessiz kaldığım süre içerisinde annemin bir rahatsızlığı vardı. Onunla ilgilendim. Ayrıca bu süre içerisinde çocuklarımlada ilgilenme fırsatı buldum"
.
"İçimde hala oynama kıpırtısı var. Futbolun Türkiye ve Avrupa'daki takımlar kadar iyi olmadığı ama müthiş bir gelişme gösteren Arap Emirlikleri'ndeki bir ekipte oynamaya karar verdim. Bunun için çalışmalar yaptım. Belki çok öncesinde bunu bitirebilirdim ama bazı şartlar bunları yapmamı engelledi. Sessiz kaldığım dönemlerde futbolcu olmayan Hakan'ı gördüm"
.
"İsminiz büyük olunca ve tanınınca bir çok kulüpten teklif alıyorsunuz. Kararlar verirken ailemide düşünmek zorundayım. Bu yüzden maddi açıdan güzel imkanları sunan, adıma yakışır bir ekibe gideceğim"
.
-----
Keşke 28 Eylül'dede bizle olabilseydin de sana olan sevgimiz kat kat artsaydı ve yıllardır biriktirdiğimiz sevgimizde -gelmeme nedenini öğrenene kadar- tereddütler içine girmeseydik...
Allah yolunu ve bahtını açık etsin, bu camiaya tekrar döneceğin günü iple çekiyoruz...
...
KRAL Hakan hoşçakal !

Hiç yorum yok: